Морозиво традиційно вважається сезонним товаром, попит на який зростає навесні і знижується восени. У морозний період бажаючих поласувати прохолодним задоволенням навіть в затишних кафе знаходиться, як правило, небагато. Виняток становить лише один різновид морозива - м'яке.
Що таке м'яке морозиво?
Це свіжоприготоване морозиво, яке реалізується з фризера (апарат для виготовлення морозива).
Може подаватися у вафельних стаканчиках або в креманках. Яскравим прикладом є морозиво «ріжок».
Характеристики м'якого морозива:
- температура видачі (від -6 С до -8 С);
- збитість (від 40 до 80%);
- жирність (від 3 до 9%).
Фризери для м'якого морозива
Фризер (фрізер, фрезер) - це пристрій для виготовлення морозива шляхом перемішування, насичення повітрям і заморожування попередньо приготованої суміші. Температура готового продукту на виході від -4 ° до -8 ° C. Морозиво, приготоване за допомогою цих пристроїв, реалізується безпосередньо відразу після приготування.
Всі фризери можна розділити на такі різновиди:
- апарати, що дозволяють готувати морозиво одного смаку;
- апарати, що дозволяють готувати морозиво одного двох смаків + третій змішаний;
- комбо-апарати (готують один вид морозива і декілька видів коктейлів).
Також фрізери можна розрізняти за такими технічними характеристиками:
- продуктивність (порцій / кг / л на годину);
- підлоговий або настільний;
- наявність або відсутність повітряної помпи;
- вимоги до напруги в електромережі (220 чи 380);
- наявність або відсутність функції пастеризації;
- тип охолодження (повітряний або водяний конденсатор).
Окремо можна виділити також апарати R A I N B O W , оснащені системою подачі сиропів у морозиво.
Ємність для видачі
М'яке морозиво можна подавати клієнтам в вафельних стаканчиках або креманках. Популярністю користуються вафельні стаканчики, які діляться на звичайні та з високим вмістом цукру.
Як правило, при порціонної продажу звичайний стаканчик враховується в ціні, а високосахарний - відпускається за бажанням клієнта.
Місце для торгової точки
Торгова точка в людному місці - це ідеальний варіант, тому що їй забезпечений постійний потік клієнтів. Проте якщо вона розташована на вулиці, то в зимовий період працювати буде складно, а то й взагалі неможливо. Якщо ж це точка в торговому або розважальному центрі, то працювати можна протягом цілого року.
Рентабельність
Прибутковість цього бізнесу вражає. Валовий дохід становить від 300% і більше (залежно від регіону і місцевості).
Приклад розрахунку собівартості морозива, при продажу на вагу:
Вартість суміші 100 г. - від 0,75 грн. до 0,85 грн.
Вартість стаканчика - від 0,12 грн. до 0,15 грн.
Вартість 100 р. морозива в продажі - від 4,00 грн. до 5,00 грн.
На 100 р. морозива прибуток складає від 3,13 грн. до 4,00 грн. тобто рентабельність 300-400%
Обладнання CARPIGIANI
М'яке морозиво популярне в Україні давно. Ще в 1980-х роках в СРСР вперше почали завозити італійські апарати, що дозволяють готувати м'яке морозиво безпосередньо в кафе. М'яке ласощі швидко завоювало любов покупців різного віку. У багатьох містах з'явилися спеціалізовані кафе, що пропонують м'яке морозиво.
Примітно, що ті самі перші фризера, які з'явилися в наших краях, були проведені CARPIGIANI - найстарішим і найавторитетнішим італійським виробником обладнання для морозива. До цих пір ще до нас звертаються клієнти, у яких справно працюють "карпіджани" 80-х років випуску, з проханням провести постачання витратних матеріалів.
Сьогодні CARPIGIANI пропонує різноманітні фрізери для м'якого морозива, що задовольняють будь-які вимоги ринку.